Skip to main content

Taller de cuina

Divendres passat vam fer un taller de cuina i vam elaborar ous farcits. Vam tenir feina a elaborar tots els passos de la recepta. Us la compartim:

  • Partir els ous per la meitat
  • Buidem els ous i traiem el rovell
  • Barregem el rovell amb la tonyina i la maionesa
  • Farcim els ous amb la barreja
  • Hi posem una oliva a cada ou

Ara ja els tenim a punt per menjar!

Aquesta és una activitat que fem de forma periòdica de manera que col·laborem amb la cuina, tot preparant un àpat del dia. A l'hora de sopar ens els vam menjar i estaven... BONÍSSIMS!