Skip to main content

Dinar a La Violeta

De tant en tant és bo sortir i veure nous ambients, noves experiències fora de la residència. En aquest cas, la última ha estat anar a dinar a La Violeta de Castellterçol.

Ens han tractat de fàbula i hem pogut degustar plats deliciosos de la cuina mediterrània. Gràcies per la bona acollida.